› Hlasová asistentka Laura využívá ChatGPT jako nový a dynamický zdroj informací
› Rozšířená funkcionalita zpříjemňuje každodenní život řidičům vozů Škoda díky zajištění požadovaných informací ze širokého spektra situací
› Strategická integrace umělé inteligence (AI) podtrhuje závazek společnosti Škoda Auto
k technologickým inovacím a orientaci na zákazníka
Mladá Boleslav, 26. června 2024 – Funkcionalita hlasové asistentky Laury ve vozech Škoda je nově výrazně rozšířena díky integraci funkce Chat Pro od technologického partnera Cerence Inc.. Vedle doposud dostupných zdrojů informací je nyní funkce Chat Pro přímo propojena s pokročilým nástrojem umělé inteligence ChatGPT, který odpovídá na otázky přesahující rozsah původních znalostí Laury. Funkce je již nyní dostupná v modelech rodiny Škoda Enyaq s novou verzí softwaru 4.0 vydanou pro modelový rok 2024, v nové generaci vozů Škoda Superb a Kodiaq a v modernizovaném modelu Škoda Octavia. Údaje o uživateli a vozu jsou vždy v bezpečí.
ChatGPT a Chat Pro rozšiřují schopnosti hlasové asistentky Laury a zároveň zajišťují bezpečnost dat
Hlasová asistentka Laura nyní integruje technologii ChatGPT, která zlepšuje její funkčnost a zároveň zachovává přísné standardy v oblasti ochrany dat. Upgrade rozšiřuje schopnosti Laury nad rámec dosavadních hlasových příkazů a umožňuje jí odpovídat na otázky zahrnující různá témata. Pokud se otázka netýká kategorií „Vozidlo“, „Data“, „Počasí“, „Zprávy“, „Sport“ nebo „Akcie“, bude automaticky přesměrována do funkce Chat Pro, která je přímo propojena s ChatGPT. Kdykoli je jako zdroj použit chatbot, Laura odpověď uvede slovy: „Podle ChatGPT…“. Ovládání hlasové asistentky zůstává beze změn a funkci lze deaktivovat prostřednictvím nastavení soukromí v systému infotainmentu. V modelech Enyaq, které tuto funkci podporují, je však aktivní vždy. Důležité je, že ChatGPT nemá přístup k údajům o vozidle ani k osobním informacím; všechny požadavky jsou zpracovávány anonymně a interakce jsou ihned poté vymazány, aby byla zajištěna nejvyšší úroveň ochrany dat.
Funkce Chat Pro v současnosti podporuje čtyři jazyky
Zavedením této nové funkce značka Škoda posiluje svůj závazek orientace na zákazníka. Uživatelé potřebují pouze aktivovaný balíček služeb Infotainment Online. Funkce je dostupná v modelech postavených na platformách MEB GP a MQB EVO a vybavených nejnovější generací infotainmentu. Jsou to vozy nové generace Škoda Superb a Kodiaq, modernizovaný model Octavia a vozy rodiny Škoda Enyaq s novou verzí softwaru 4.0. V současné době jsou podporovány tyto jazyky: angličtina, španělština, čeština a němčina.